niedziela, 10 października 2010

nowa stara szafka


Przy naszym biurko stała szafka z Ikei. Kupiliśmy ją właściwie tylko dlatego, że potrzebowaliśmy na czymś postawić drukarkę, a ona kolorem pasowała do biurka. Nigdy jej jednak specjalnie nie lubiłam, była smutna i nijaka. Wpadł mi kiedyś w ręce miesięcznik wnętrzarski "Dom z pomysłem", gdzie znalazłam artykuł o odnawianiu szafek za pomocą tapety. Od dawna chodziło mi to po głowie i w końcu się na to zdecydowałam. Ku mojemu zdziwieniu na samo odnowienie wydałam mniej niż 20 złotych, tak tak mniej niż 20 zł czyli cenę trzech nowych uchwytów do szafki :)
Tajemnicą jest, że w Leroy Merlin (jest to zresztą patron wcześniej wspomnianego miesięcznika) można za darmo wziąć do domu próbki tapet około 50cm, ja więcej nie potrzebowałam. Do klejenia tapety użyłam bardzo dobrego kleju przeznaczonego do decoupage, więc jak wspomniałam musiałam tylko kupić nowe uchwyty.
Cały przepis, jak dobre dokonać takiej przemiany, znajduje się tutaj.
Moja fantazja szafkowa wyszła tak...

1 komentarz: