niedziela, 28 listopada 2010

Nowa lampa

Ostatnio jestem trochę zajęta i nawet nie mam czasu czegoś napisać, ale zawsze znajdzie się czas na pochwalenie czymś nowym. Ja chcę się pochwalić moją nową lampą. Zawsze uwielbiałam wzór tradycyjnej lampy kreślarskiej, kiedy jeszcze aktywnie korzystam z biurka przy odrabianiu prac domowych miałam przepiękną srebrną lampę kreślarska. Razem ze mną wyprowadził się z domu i potem dzielnie przeprowadzała w nowe miejsca. Niestety dożyła swojego żywota na początku tego roku i choć Szymon bardzo starał się ja naprawić nic już nie dało się zrobić. Kiedy więc znalazłam tą wielką piękność i to jeszcze w cenie na moją kieszeń (mniej niż 300 zł, haha;) nie mogłam się powstrzymać. Na dodatek muszę się pochwalić, że udało mi się jeszcze wynegocjować ładny rabacki, więc mojej radości tym bardziej nie było końca. A teraz chwale się moją nową domową zdobyczą :)

2 komentarze:

  1. Świetna lampa, a cena rewelacja!!! Gratuluje strzału:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Gdzie mozna taką kupić?

    OdpowiedzUsuń