piątek, 5 listopada 2010

Nowy stary termofor

Jestem bardzo zimno skórna, a może po prostu jestem zimną jędzą, w każdym razie zawsze mi zimno w stopy wieczorem a w szczególności jesienią i zimą. Mam więc taki mój ukochany termofor, ale po długim czasie naszej przyjaźni... no cóż delikatnie mówiąc stracił swój stary czar. Zrobiłam więc taki termoforowy makeover w stylu zimowo - norweskim.

To była moja pierwsza próba z używaniem dwóch kolorów włóczki i chyba mi się udało. Wykorzystałam tak zwany wzór norweski:

5 komentarzy:

  1. świetny jest ten termofor w swetrze! podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj przydałby mi się taki termofor, bardzo zgrabnie Ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło świetnie. Dwukolorowy wzór to mój następny projekt, może wypróbuję Twój wzór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że mi przypomniałaś o tym cudownym wynalazku! Muszę sobie koniecznie kupić, tutaj widzę że ceny są niskie https://apteline.pl/sprzet-medyczny/termofory więc chyba od razu wezmę kilka sztuk i podaruję rodzinie ;)

    OdpowiedzUsuń